21 Nisan 2011

Adnan Polat Son Kararını Açıkladı!

Adnan Polat

       Mayıs ayı içerisinde gerçekleşecek olan olağanüstü genel kurulda, Adnan Polat'ı aday göstermek isteyen üyelerin bekleyişi sona erdi. Çünkü Adnan Polat yaptığı açıklamada "Galatasaray'da görevimi yerine getirdiğime inanıyorum. Kongrede kesinlikle aday olmayacağım" dedi.

       Galatasaray için en doğru kararı verdiğine inandığım Adnan Polat ayrıca şu sözleri sarfetmiş: "Artık aileme vakit ayırmak istiyorum. İşlerime vakit ayırmak istiyorum. Çok yoruldum". Halbuki daha dün bile Galatasaray için herşeyi yaparım diyordu ama bugün, yoruldum diyor. Anlaşılan, bu yorgunluk yenilginin yorgunluğu! Bence bize düşen "güle güle" Adnan Polat demek ve yaptığı projeler için teşekkürü bir borç bilip, yapacakları projeler için de "artık başkasına nasipmiş" dememiz gerekir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder