12 Eylül 2010

Türkiye 83-82 Sirbistan

       Daha yeni kendime gelebiliyorum, ne olduğunu anlamış değilim. Bu takımla sonuna kadar gurur duymamız gerekiyor, bu anları bizlere yaşattıkları için. Final maçının hiçbir önemi kalmadı bende şu an. Fark yemedikten sonra yenilsek bile sonuna kadar ayakta alkışlanması gereken bir 12 Dev Adam'a sahipiz.

      Maçı yorumlamaya gerek yok çünkü maçı, basketbolcular ve basketbol yorumcuları bile yorumlamıyor. Sadece bir iki şey söylemek istiyorum. Maçı, her oyuncunun katkısı olsada 2 oyuncunun getirdiğini düşünüyorum: Kerem Tunçeri, Semih Erden. Kerem Tunçeri, takımda en fazla sevdiğim oyuncu, Semih Erden ise hal ve hareketlerinden dolayı neredeyse hiç sevmediğim oyuncu. Bu maçı ikisinin getirmesi beni çok mutlu etti.

      Ayrıca Galatasaray, Fenerbahçe ve Trabzonspor gibi bazı kulüplerimizin bu tarihi olaya yer vermesi sevindirici. Sizleri yine fotoğraflarla baş başa bırakmadan önce son kez altın madalyaya doğru adım adım hareket eden basketbolcularımızı en içten dileklerle kutluyorum.

      Edit: Başbakan Tayyip Erdoğan'ın prim verme olayı, oyuncuları yarın ki maç için motive etme konusunda etkili olabilir, tam zamanında ortaya çıkmış bir olay bence.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder