5 Ağustos 2010

Sinyaller & OFK Belgrad 1-5 Galatasaray


      Kötü sinyaller alıyorum: Galatasaray ve Fenerbahçe açısından şu an için futbolu adam gibi oynadıklarını söyleyemem. Zaten dün Fenerbahçe'nin ne hallere düştüğünü gördük, onlar hakkında yorum yeterince yapıldı. Bugün sahneye Galatasaray çıktı, herkesin içinde bir miktarda olsa korku neden, ya bizde elenirsek.

      Evet Galatasaray'ın bugün oynadığı futbola gelelim. Açıkcası maçı izlemek yerine yeterince Prekazi'yi dinledim fakat Prekazi'nin de bahsettiği bazı noktalarda gözümü televizyona çevirdim. Bana göre maçı Galatasaray'a getiren iki oyuncu vardı: Aykut, Kewell. Maçtan önce hiçkimse Aykut'tan böyle bir performans beklemiyordu fakat Aykut herkesi şaşırttı. İki tane duran topta hatası olsa da artık alıştık onlara. Maçın kırılma anında Aykut vardı, ilk topu ayağıyla çıkarttıktan sonra ikinci topa mükemmel uçtu ve kurtardı, şahsen ben o an kendimden utandım çünkü Aykut'a çok hakaret etmişliğim var. 


      Maçın ikinci yıldızı Harry Kewell: mükemmel dönüş yaptı diyebiliriz. İlk yarı Galatasaray'ın hücum hattında ki tek adamdı diyebilirim. Arda'nın bir önce ki performansı yoktu, Serdar hazırlık maçlarında ki gibi değildi, e hal böyle olunca iş Kewell'a kalmış oldu. 




      Maçın tamamına indiğimizde Galatasaray korkak bir oyun oynadı, anlayabilmiş değilim. Defans hattında Sabri eski Sabri değildi, hücuma çıkmıyordu. Neill, Servet nedendir bilmem çok hata yaptılar. Hakan Balta her zamanki oyununu oynadı. Ortasahada Cana fazla hata yapmadan oynadı biraz alıştıktan sonra ve yanına adam akıllı birisi gelince iyi olacak inşallah. Mustafa Sarp-Ayhan herzamn ki oyunlarını oynadılar bir üst seviyeye çıkmaları beklenemez. 


     Forvet hattından bahsettim zaten fakat oyuna sonradan giren Pino göz dolduruyor diyebilirim. Arda'ya verdiği akıl dolu pas mükemmeldi. Mehmet Batdal'ın attığı gölü ise İbrahimoviç'inkilere benzettim, fakat kendisini fazla seyretme imkanımız olmadı. E o zaman bir sonuca varalım bütün bunları topladığımızda Galatasaray'da bir düzensizlik olduğu kesin. Biz bu gibi takımları zorlukla geçerken ileride önümüze çıkacak tecrübeli takımları nasıl geçeceğiz merak ediyorum.


     Ayrıca Cevad Prekazi'nin bahsettiği oyuncuda aşağıda ki: Jovanović Branislav.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder